Laatste dagen - Reisverslag uit Zuid-Tarawa, Kiribati van Kimberley Jaspers - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Zuid-Tarawa, Kiribati van Kimberley Jaspers - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Kimmie

Blijf op de hoogte en volg Kimberley

19 Mei 2014 | Kiribati, Zuid-Tarawa

Zo, de laatste dagen zijn aangebroken. Het is echt raar. Na die hele ervaring met de markt, mis ik thuis weer. Maar ik heb wel echt klik met de groep en we zijn gewoon lekker met z'n alle aan het chillen. Ik zal ze dus echt gaan missen. Ik zal de vakantie missen. Maar ik ben blij als we weer thuis zijn. Normale mensen in ieder geval. Mijn eigen omgeving mis ik ook.

Vanochtend moesten we een warming-up verzinnen. Zelfs aan die achterlijke groepsopdrachten raak ik gewend. Dát zal ik zeker niet missen. Die opdracht hadden we wel gewonnen, dus dat was weer geld in the pocket :):)

Vanavond hebben we een groepsgesprek gehad. Van zo'n programma was het. We moesten een zin afmaken: Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ... . Echt wel heftig, en iedereen kwam ook met heftige verhalen.
Toen ik mijn verhaal vertelde, snapte zo'n jongen het niet en raakte echt opgefokt. Mongol, hea. Met hem ga ik in ieder geval niet meer praten.

Morgen naar huis!!

Tags: A2, P1C

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberley

Op reis met andere bewoners naar een onbekende bestemming. Hopelijk geen rare mensen die meegaan.

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 957
Totaal aantal bezoekers 4400

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: