Naar de plaatselijke markt - Reisverslag uit Zuid-Tarawa, Kiribati van Kimberley Jaspers - WaarBenJij.nu Naar de plaatselijke markt - Reisverslag uit Zuid-Tarawa, Kiribati van Kimberley Jaspers - WaarBenJij.nu

Naar de plaatselijke markt

Door: Kimmie

Blijf op de hoogte en volg Kimberley

16 Mei 2014 | Kiribati, Zuid-Tarawa

Het was echt absurd vandaag. Zo raar.. Ik zit er heel de tijd over na te denken. Okea, dit klinkt onduidelijk :):) Ik ga het uitleggen.

We gingen vandaag met de helft van de groep naar zo'n markt. Was wel lache, een paar van die souverniers kopen. Maar die mensen daar waren echt raaar! Wajoo, hea.
Ik wilde iets kopen van een jongen, maar dat mocht niet van hem. Hij wilde gewoon niets aan mij verkopen! Ik werd echt pissed, he! Die mensen daar sporen echt niet.. Dus we hebben tegen elkaar staan schelden daar op die markt. Zal er leuk hebben uitgezien, maar I don't care.
Later stond er nog wel een heel aardig meisje. Ik dacht; moet goed opletten hoe iets krijg van die mensen. Maar dat duurde echt lang. Ik raakte gefrustreerd, omdat ik niet snapte wat ze bedoelde.

Eindelijk zijn we weer aangekomen, en ik ben echt exhausted. Ga naar bed en wil noooooiit meer naar zo'n markt.

Tags: A2. P1C

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberley

Op reis met andere bewoners naar een onbekende bestemming. Hopelijk geen rare mensen die meegaan.

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 986
Totaal aantal bezoekers 4374

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: